DUK – dažniausiai užduodami klausimai

Odoo • Tekstas ir paveikslėlis

Dėkojame, kad lankotės 24take.lt elektroninėje parduotuvėje! Norėdami, jog jūsų patirtis būtų dar sklandesnė ir malonesnė, paruošėme jums trumpą atmintinę – atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jei jums aktualios informacijos čia nerandate, kviečiame susisiekti elektroniniu paštu info@24take.lt arba skambinti telefonu +370 685 51562.  

Dažniausiai užduodami klausimai: 

         Ar galiu gauti konsultaciją dėl specifinių buitinės technikos poreikių?
Norėdami pasikonsultuoti dėl jums aktualių buitinės technikos prietaisų, galite susisiekti su mūsų specialistais elektroniniu paštu info@24take.lt arba telefonu +370 685 51562 bei Messenger platformoje. Turint klausimų apie specifinį produktą, taip pat galite užpildyti specialią formą, esančią kiekviename prekės polapyje. 

         Koks yra prekių pristatymo terminas? 
Visų prekių pristatymo terminai yra nurodyti prekės informaciniame apraše. Didžiąją dalį parduotuvėje matomų prekių turime sandėlyje ir galime pristatyti vos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Prekių, kurių šiuo metu laikinai neturime, pristatymo terminas gali skirtis, tad kviečiame siųsti žinutę prekės polapyje pateikta forma arba susisiekti nurodytais kontaktais.   

         Kiek kainuoja prekių pristatymas? 
Standartinis pristatymas kurjeriais apsiriboja prekės (-ių) pristatymu iki nurodyto namo ar laiptinės. Prekių pristatymo paslauga yra mokama. Pristatymo kaina apskaičiuojama automatiškai pagal prekės svorį taikant šiuos įkainius: Fiksuota kaina už siuntą iki 5 kg - 4,84 €, kiekvienas papildomas 1 kg virš 5 kg - 0,19 €. Daugiau informacijos apie prekių pristatymą rasite čia

         Ar suteikiate prekės užnešimo paslaugą? 
Didelių gabaritų (pvz., šaldytuvų) ir/ar didelio svorio prekių (nuo 31,5 iki 80 kg) užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai 19,90 €. Užnešimo paslauga pakuotėms, kurių svoris 80-120 kg teikiama atskiru susitarimu tik šiuose miestuose ir jų rajonuose: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Palangos, Neringos. Paslaugos kaina nuo 49 €.  

         Ar galima grąžinti įsigytas prekes? 
Fiziniai asmenys, apsipirkę internetinėje parduotuvėje, turi teisę nenurodydami priežasties grąžinti įsigytas prekes per 14 dienų nuo prekės gavimo. Grąžinama prekė turi būti supakuota originalioje pakuotėje, nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos – prekė ir jos pakuotė turi būti švari su originaliomis nepažeistomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir plėvelėmis. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia

         Kokie yra galimi atsiskaitymo būdai? 
Už įsigytas prekes galite atsiskaityti trimis būdais – bankiniu pavedimu po užsakymo patvirtinimo, elektronine bankininkyste arba prekių pristatymo metu kurjeriui grynaisiais pinigais arba banko kortele. Daugiau informacijos apie atsiskaitymo būdus rasite čia.  

         Ar galima už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu? 
Taip, už prekes atsiskaityti galite ne tik elektroniniu būdu, bet ir kurjeriui prekių pristatymo metu. Galimas atsiskaitymas grynaisiais pinigais arba banko kortele. Atkreipiame dėmesį, jog atsiėmimo metu atsiskaityti galima tik už užsakymus iki 1000 eurų.  

         Ar įsigyjamoms prekėms suteikiama garantija? 
Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims dažniausiai taikomas 12 mėn. garantinis laikotarpis. Daugiau informacijos apie prekėms suteikiamą kokybės garantiją rasite čia.  

         Kokie yra jūsų įmonės rekvizitai? 
UAB "Verta Trade" rekvizitai: 
Įmonės kodas: 302424050 
PVM mokėtojo kodas: LT100004849311 
Banko sąskaitos numeris: LT157044060008074593  
Banko kodas: AB "SEB" / 70440  
Registracijos adresas: Žalgirio g. 135, 08217 Vilnius, Lietuva 

Daugiau informacijos rasite skiltyje kontaktai.